نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین از بزرگسالان سالم معمولا بین 62 ~ 115 محدوده، و اوره 2.5-8.0 متفاوت است. هر دو creatinina235 اوره و 13 بسیار بیشتر از حالت عادی، این بدان معنی است که حداقل 50٪ از بیماران مبتلا به FSGS عملکرد کلیه از دست داده اند. لطفا نگران نباشید. در این مورد، چندین روش هنوز هم می تواند کمک به آنها را خاموش.

1 دهان پزشکی غربی

در کشورهای غربی، بسیاری از داروها می توانند سطح کراتینین و اوره کمک می کند. به عنوان مثال، می تواند تولید کراتینین Ketosteril و اوره را کاهش می دهد، و به آنها پایین تر است. همچنین برخی از داروها می تواند کمک به افزایش میزان دفع کلیوی، با زباله های تر.

2 دارو دهان و دندان چینی

برخی از داروهای چینی نیز اثر کاهش سطوح بالای کراتینین و اوره در خون داشته باشد. به عنوان مثال، membranaceus گون می تواند به کلیه ها خارج کردن مواد زائدی، از جمله کراتینین و اوره است. در مقایسه با داروهای غربی، برخی از داروهای چینی قادر به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود سطح عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به FSGS به تدریج.

3 چای گیاهی

چای گیاهی درمان خانه خوب برای حذف مواد زائد برای بیماران FSGS است. برگ گزنه، ریشه قاصدک، ابریشم ذرت، مریم گلی، و غیره، همه را می توان مصرف چای به عنوان گیاهی برای کاهش سطوح بالای کراتینین و اوره.

فشرده سازی گرم 4.Terapia

در این روش درمانی در منطقه کلیه استفاده می شود، به منظور بهبود گردش خون در سراسر بدن، به خصوص کلیه ها. همانطور که خون جریان به کلیه ها، گلومرول می تواند خون در هر دقیقه و مواد زائد بیشتری دفع سموم و می تواند حذف شود از فیلتر.

5.Inmunoterapia

سلول های بنیادی در درمان ریشه FSGS و بازسازی سیستم فیلتر از کلیه ها متمرکز شده است. هنگامی که کلیه ها بهبود می یابند به کار عادی، سطح کراتینین و اوره در حال سقوط خود به خود.

البته این به آن معنا نیست که بیماران FSGS باید تمام روش های بالا را برای کنترل شرایط بیماری خود را. برای دانستن برای شما مناسب است که، شما می توانید دکتر را از اینجا از طریق ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com مشورت کنید.

http://enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/1571.html

 





:: برچسب‌ها: FSGS، کراتینین 235، اوره 13 ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: